Thursday, October 11, 2012

NONE

Hari ni seperti biasa aku bangun pagi pergi kerja, maksudnya kat sini bukan kerja betul2 taw tapi pergi praktikal maksudnye kat sini LATIHAN INDUSTRI. *bape byk kali maksud daaa~
Ok ok ok dan ooookkkayy. Sekarang ni seperti biasa aku akan ckp sorang2 *eee terok! yelahh takde teman kan. takpon aku akan mesej dengan kawan aku si M. aku mmg selalu la berborak dengan dia. Dia punya otak style attitude pon lebih kurang aku jee. kira satu kepala la ni. Bhahaha. Ok best ada kawan satu kepala. Kihkihkih.


Sebenarnye tak tau ape motif entry aku hari ni. Saje hilangkan bosan sebenarnya. Kah kah kah. Kesian giler la aku. Kay la, aku pon tak tau nak cakap pe, main merapu sorang2 je. Sorry guyys. Kay nak pi breakfast, tapi pi sorang2 je, bhahaha. Kesian giler ko, Ok papai~ XD

1 comment: