Wednesday, August 29, 2012

Nak Cantik cara aku? ^..^

Tgk tajuk pon rasa nk buang kahak je skg *haaaargghhtuuiihh puih puih ! Hahaha.. relax sudehh. . Hey hey hey??! Anggap suka2 je dah la. Dont take it serious la bley x? Hahaha. Owite owite owwwiiteee ! kte nii cume nk sharing kt u olls sume bout this product yg kte baru je beli a month ago kay. . Aku mmg mcmni la u olls. kalu aku puas hati dgn ssuatu product or blablabla aku msti nk share ngn smua org dan yg pastinya mestila BESTIE aku! Aku msti pengaruh diowg habis habisan ko tau. *respect kwn2 aku. Lg2 EMMA AMIR. . Ema kalu ko tgh baca say CHEESEEE ! Hahahax. ok ok ok smbung balik . . Jap jap jap lek luu. .



JENG JENG JENG !



COCOA COLLAGEN POWER PLUS !

Sebelum tu nk cter khasiat produk ni dulu..

Cocoa Collagen Power Plus mengandungi:
1. Marine Collagen - Membantu mengimbangi hormon,mencantikkan kulit, menghaluskan dan menggebukan kulit.

2. Kacip Fatimah - Membantu merapatkan otot-otot rahim,faraj wanita dan memberi kehebatan dalam hubungan suami isteri.

3. Lobata - Membantu menambahkan tenaga, memontokkan dan menegangkan payu dara serta punggung.

4. Krimer bukan tenusu - Membantu meningkatkan daya kesihatan anda.

5. Dextrose monohydrate - Melambatkan proses penuaan

6. Oligo saccharide - Menyahkan toksin dan meningkatkan sistem dalam badan.


Khasiat:

+ Membantu mengimbangi hormon
+ Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut
+ Mencantik, menghalus dan menggebukan kulit
+ Memontokkan dan menegangkan payudara serta punggung
+ Melambatkan proses penuaan
+ Merapatkan vagina dan megeratkan hubungan suami isteri
+ Mencantikkan kembali tumit kaki yang pecah
+ Mencerahkan kulit secara semulajadi
+ Memberi tenaga
+ Membantu mengurangkan keguguran rambut
+ Melancarkan peredaran darah dalam badan
+ Mengimbangi berat badan
+ Meningkatkan daya penghadaman
+ Mengurangkan sengal-sengal dan lenguh-lenguh otot

Khasiat CCPP bagi anak dara:-
*Whole Body bertambah kemas/menarik/reshape
*Yang peha besar --> CCPP reshape size peha bertambah menarik
*Kulit cerah dari dalam
*Kulit mulus, gebu
*Jerawat less
*Parut jerawat insyaallah hilang
*Less jeragat
*Tenaga/ tak letih/ tak mengantuk
*Celahan pelipat (peha, ketiak, siku) semakin cerah
*Tumit pecah2 bertambah licin
*Less rambut gugur
*Naik seri pengantin ...
*Body menggeleber lepas kurus ... push up balik
*Masalah resdung berkurangan .. leh sebat macam2...
*Hormon stabil
*Perjalanan darah lancar
*If high water retention .. leh turun kg
*Seimbang berat badan
*Mengenyangkan
*Kencing lawas
*Lebam bawah mata less
*Muka glowing ..
*Hilang lenguh2 sendi
*Lancar penghadaman
*Merangsang pertumbuhan sel baru/antikedut
*Memontokkan dan menegangkan punggung dan payudara
*Melambatkan Proses Penuaan

Haaa ko tgk ko tgk?? byk kan khasiat dia. . And aku telah pon membeli je 3 kotak utk SEBULAN. . Dalam satu kotak tu ada 10 sachet je, so 3 kotak 1 bulan la kan?kan? Yela msti kne try sebulan dulu n kalu bgos bole beli lg iye dok? Huhuh. Haaahh mai dgar testimoni dari aku plak *promote la ape lg.

One, two, three ok start ! "Iza pon x pena amek tau psal collagen2 smua ni. .ni iza dpt tau pon dr kkak iza coz dy yg promote kt iza jgk then iza try la. Mula2 mnum tu blom ade pape prubahan iza rasa. as usual je. Tp iza suke rasa cocoa dy ni, tak pahit dan tak manis, sedap gitu. Dlm 3, 4 hari iza mnum iza dpt rasa prubahan tu. . body ni rasa mcm kemas je *ko bajet ko gemok la? tp serious okay. im not joking! body i ni rasa cm mantap gituu lg lg kt oopppss! tu. *eee tak senonoh la kau! takpela kte sama2 nk share je. Hahah. Pastu rmbut iza da xde gugur lagi, rasa mcm rmbut da cantik bersinar. *yekkss. dan dan dan yg plg penting i sentiasa bertenaga okayy. . and thank to ccp sbb da buat saya lebih bkeyakinan! " *Over la kau.

Haa tu diaa testimoni dari aku. actually byk je lg tau aku nk cter, cuma tak ssuai la di sini. sbb ni juz utk pmpuan saje u olls. . *ea korg nk tau jgn lupa im aku. Ahakz.. Haa so amacam? rasa nk try x? u olls bole cari lg testimoni di internet ye. so far aku mnum ccp ni ok la. ada jgk perubahan dalaman. And and and produk ni bgantung jgk la tahap bdn seseorg tu mungkin kesan ada yg cepat or lambat kaann. Harga aku beli murah je sbb aku beli kt kwn kkak aku yerr dgn harga RM43 only untuk 3 kotak. Kalu tmpt len mahal kott. So jimat cket duit aku taaw.

Tapi tapi tapi sebelom korung nk beli tuu make sure produk u olls nk beli ni ORIGINAL kayss. . Nnt kang rugi je duit. Budussh betol sapa yg mencetak rompakkan produk favourite aku nii * kecoh la wei. Tp msti bhati2 taw tgk pd dealer yg sah k! Kwn aku si M ni da beli da pon produk ni n jgn lupe tnya testimoni drpd dy k. Haha. Mula2 tu dia nk beli collagen yg mahal kot *perhh aku takpuas ati kalu beli mahal2 tkot tak jd. So aku un suggest kt dy try ccp coz at the same time aku tgh mnum ccp gaks. Yelaa nk beli mahal2 yg murah ade dan berkesan kot. . *aku tlg ko jimat duit je. Hakhak. U olls jgn mmbazir k, kalu da ade yg lg murah ape salahnye asalkan produk tu berkesan dan dijamin selamat. *jgn ko salahkan aku plak kalu x jd. . Hihih Okaiss. .? bai

6 comments:

  1. hakkkkkkkkktuihhhhhhhhh (ingat tak bunyi aku buang kahak? ha cmtulah .hahah

    ccpp best. thanks izzah coz introduce me to this lovely product. saya rasa macam hidup semula .

    over tak? haha.

    ReplyDelete
  2. Wlcome bby. . *nasib baik jadi. . kikiki

    ReplyDelete
  3. wah,nak try jgk ler..boleh tk iza? ari tu ada gak dgr org kta bagus benda ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehh ape plak tak boleh nad. . nad try la sbulan ! minum skali shari je. . sblum mkn. sdaapp. . nad try la beli on9 ker, or kt luar. tp pastikan ORI taw sbb skg byk yg cetak rompak. . hihihi. try la nad. iza da nk msok sbulan da mnum. hihi

      Delete
  4. tu ler,tgk mcm best je..yg ori packaging dye yg cm gmbr kt atas tu ek? woot,patut ler nmpk makin bergetah nie.. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboiii nad jgn mcm2. . kte mmg salu bgetah la ! hahaha. . try la. ema, balqis pon try jgk. .hihihi. tak rasa lapar taw mnum ni. ssuai la kalu sape2 nk diet. .hhihihi

      Delete